Business Kennis SessieOndernemers gunnen zichzelf vaak geen tijd om hun kennis te vergroten op gebied van ondernemen in de breedste zin van het woord, denk hierbij oa. aan kennis opdoen op het gebied van planning & organisatie, groei strategieën, werving, managen, aansturen en behouden van personeel. Laat staan dat ze tijd vrijmaken om hier met andere ondernemers over te sparren. Wij brengen tijdens onze maandelijkse sessie deze 2 dingen samen.
Voor onze klanten organiseren we vanaf april deze maandelijkse kennis sessies. Wil je hier een keer aan deelnemen? |
Blogs
Medewerker neemt ontslag en dan?
Stoppen is altijd stressvol. Het doet pijn als goede mensen het nieuws brengen dat ze gaan stoppen. Het eist niet alleen emotionele tol, maar ook een financiële - de levering en klantenservice wordt verstoord, verkoop en klanten kunnen verloren gaan. De andere werknemers zijn geschokt en afgeleid door het op hand zijnde vertrek. Je moet het werk op je nemen om een juiste vervanger te vinden en de nieuwe medewerker op snelheid te krijgen.
Wij raden je aan om deze 4 stappen in het ontslagproces te volgen:. |
De Ladder van LoyaliteitKlantentrouw creëren is geen bedrijfsgeheim. Het is geen magie, het is niet iets dat slechts enkele mensen begrijpen. Het is ook niet iets dat van de ene op de andere dag kan worden gedaan, want het kost tijd en energie!
Er zijn zeven sporten op de ladder van klantentrouw en twee aspecten om de waarde van jouw marketing te verhogen. |
Hoe houd je je team betrokken?Je kunt medewerkers inhuren, je kunt medewerkers ontslaan en je kunt hen vertellen wat ze moeten doen. Wat je niet kunt doen, is hun laten zien wat ze doen. Sommige ondernemers zijn tevreden met het hebben van een ongelukkig team; Zolang ze doen waarvoor ze betaald worden, wordt de toestand van hun geestelijke gezondheid als overbodig beschouwd. Deze manier van denken is niet alleen fout, maar is ook volledig contraproductief voor het voortbestaan van een bedrijf.
|